NOCTURNE, Sonbahar/Kış 2022-23 koleksiyonunun reklam kampanyasını başarılı oyuncu Hande Erçel ile altı dönemdir sürdürdükleri iş birliklerinin büyük merak uyandıran tesirine ve NOCTURNE bayanı üzerindeki yansımasına ithaf ediyor.
Hazır giysi bölümünün en yenilikçi temsilcilerinden NOCTURNE, başarılı oyuncu Hande Erçel ile iş birliğinin altıncı döneminde ortalarındaki güçlü sinerjiyi mevzu alan çarpıcı bir kampanya çekimini hayata geçiriyor. “All Eyes On Us” temalı Sonbahar/Kış 2022-23 kampanyası; NOCTURNE ve Erçel’in her dönem moda dünyasının en çok merak edilen ikilisi olmasına ve tüm gözlerin onlara kilitlenmesine atıfta bulunuyor.
Emre Gerçek imzalı kampanya fotoğraflarının her biri, NOCTURNE’ün birinci günden bu yana sahiplendiği güç, özgürlük ve yürek kavramlarını Hande Erçel’in kendinden emin ve feminen aurasıyla destekliyor. NOCTURNE ve Erçel’in daima izlendiği bir dünyada; NOCTURNE bayanının da attığı her adımda, giydiği her dizaynda tüm bakışları üzerine topladığı her karede açıkça vurgulanıyor.
Hande Erçel, çekimde yedi farklı temayı içeren NOCTURNE Sonbahar/Kış 2022-23 koleksiyonundan yaratıcı, cesaretli ve dinamik modüllerle objektife poz veriyor.
Koleksiyonda; 90’ların göz alıcı ruhunu yansıtan renkli kadrolar, parlak deri ceketler ve İspanyol paça pantolonlar eğlenceli bir tarza davetiye çıkarıyor. Naif renk blokları, degrade üstler, deri trençkotlar ve rafine şıklığı referans alan pantolon-ceket grupları döneme damga vurmaya hazırlanırken, kontrast dokularla flört eden toprak tonları, taba ve grinin uyumlu birlikteliğini pekiştiren ekose ile şıklık yarışına giriyor. Sanal bir kozmostan esinlenilerek yaratılan N logolu dizaynlar ise geniş yakalı tulumlar, body’ler, payetli gömlek-pantolon kadroları ve puffer boot’lara fantastik bir kimlik kazandırıyor.
Kaynak: (BYZHA) – Beyaz Haber Ajansı